FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Kto może należeć do Programu Instalator?

Program INSTALATOR stworzony został przez Viessmann z myślą o najlepszych Firmach instalatorskich oraz Instalatorach, którzy dokonają zakupu i montażu na terenie RP produktów marki Viessmann i których nie wiąże z firmą Viessmann wcześniej podjęta współpraca handlowa. Firmy zapisujące się do programu muszą posiadać numer Regon oraz NIP.

Jak zarejestrować się w Programie Instalator?

Jest kilka sposobów – możesz wybrać ten, który najbardziej Ci odpowiada:

  • Formularz na stronie WWW, dostępny pod adresem: https://www.viessmann-serwis.pl/bzu/
  • Formularz papierowy – można wydrukować go ze strony www albo otrzymać w wybranych Salonach Firmowych Viessmann lub oddziałach Firm Partnerskich Viessmann.
  • Infolinia – pod podanym numerem telefonu można zgłosić firmę, a następnie potwierdzić zgłoszenie mailem.
    Numer infolinii: +48 782 756 666
    Adres do wysłania skanu: info@programinstalator.pl
  • Przedstawiciel Handlowy Viessmann – skontaktuj się z naszym pracownikiem. Nasz przedstawiciel pomoże w dopełnieniu formalności. Znajdź przedstawiciela w swoim regionie.

Po zarejestrowaniu się w Programie Instalator uzyskasz dostęp do indywidualnego konta w ramach Strefy Instalatora.

Gdzie znajdę login i hasło do konta w systemie?

Login i hasło do Strefy Instalatora wyślemy do Ciebie po przyjęciu zgłoszenia na adres e-mail, który podałeś podczas rejestracji.

Zapomniałem hasło lub login do Programu jak je uzyskać ponownie?

Skontaktuj się z nami telefonicznie, pomożemy w odzyskaniu potrzebnych do logowania informacji – numer infolinii: +48 782 756 666

Na czym polega uczestnictwo w Programie Instalator?

Instalatorzy uczestniczący w Programie otrzymują premie i wartościowe nagrody za urządzenia Viessmann, zainstalowane u Klientów. W przypadku zakupu urządzeń zyskują także rabaty. Ponadto, uczestnicy Programu Instalator zyskują szereg przywilejów, takich jak dostęp do bezpłatnych branżowych szkoleń, webinarów i doradztwa. Należą również do elitarnego grona, skupiającego najlepsze firmy instalatorskie w Polsce.

Jak wygląda zgłaszanie urządzeń?

W ramach Programu Instalator w każdym miesiącu wypłacamy uczestnikom premię za urządzenia zainstalowane u Klientów w poprzednim miesiącu. Dlatego zachęcamy do jak najszybszego zgłoszenia każdego zamontowanego urządzenia.

Zgłoszenie obejmuje przesłanie do Viessmann numeru seryjnego urządzenia/zdjęcia kodu kreskowego wraz ze zdjęciem karty gwarancyjnej.

Zgłoszenia urządzeń można dokonywać na 5 sposobów:

  • Formularz na stronie WWW dostępny po zalogowaniu.
  • Aplikacja mobilna do pobrania na telefon – umożliwia zgłoszenie urządzenia w kilka sekund. Do pobrania bezpłatnie z Google Play (Android) lub App Store (IOS Apple).
  • MMS, jeśli Twój telefon jest starszego typu i nie możesz pobrać aplikacji na Androida. MMSem wysyłasz pod numer +48 782 756 666 zgłoszenie w postaci zdjęcia karty gwarancyjnej z widocznymi danymi Instalatora oraz numerem seryjnym.
  • Infolinia – jeśli wolisz podać informacje o urządzeniu przez telefon, a skan karty gwarancyjnej dosłać mailem, zadzwoń pod numer: +48 782 756 666 Adres do wysłania skanu: info@programinstalator.pl
  • Formularz papierowy – do wysłania pocztą tradycyjną. Wydrukujesz go stąd albo otrzymasz w wybranych Salonach Firmowych Viessmann lub oddziałach Firm Partnerskich Viessmann.
Które urządzenia można zgłaszać?

Do Programu Instalator możesz zgłaszać wszystkie urządzenia Viessmann, które zainstalowałeś w danym miesiącu – bez względu na to, czy zostały one zakupione przez Ciebie, czy przez Klienta.

Jeśli zachęcisz Klienta, by on także dokonał zgłoszenia, podwoimy Twoją premię.

Które modele urządzeń są objęte premią? Ile wynosi premia?

Aktualną listę urządzeń wraz z wysokością premii za ich instalację znajdziesz tutaj.

Jak wypłacana jest premia?

Premia, którą uzyskasz w ramach programu Instalator, trafia na Twoją kartę pre-paid. Możesz skorzystać z niej podczas zakupów w większości sklepów w Polsce.

W jakich sytuacjach Instalatory otrzymują nagrody?

Wartościowy prezent otrzymujesz już za pierwsze, a następnie za piąte zarejestrowane urządzenie. Pełna lista nagród dostępna jest w Regulaminie.

Czy mogę wysłać w zgłoszeniu zdjęcie faktury?

Od 1 stycznia 2015 roku w Programie Instalator akceptowane są tylko zdjęcia kart gwarancyjnych urządzeń. Dla Instalatorów to duże ułatwienie, ponieważ mogą rejestrować urządzenia zamontowane u Klienta nawet jeśli faktura za urządzenie nie jest na Instalatora lecz na Klienta lub Firmę Partnerską Viessmann.

Czy udział w Programie Instalator jest płatny?

Nie, uczestnictwo w Programie Instalator nie wymaga wnoszenia opłat ani składek.

Gdzie znajdę Regulamin programu Instalator?

Treść Regulaminu znajdziesz tutaj.

Jak wypisać się z Programu Instalator?

W każdej chwili możesz zrezygnować z udziału w Programie Instalator. Wystarczy, że wyślesz taką prośbę na adres mailowy info@programinstalator.pl